صیاثت
نوشته شده توسط : پاییز

این روزها هر کسی را ببینی

حتی من، حتی تو، حتی او

از چیزی به نام صیاثت حرف میزند

میگویند کسیف است

من که دست مالیش نکردم

این روزها انگار صیاثت را رنگ کرده اند

گویا صبز شده، اما فقط رنگش تغییر کرده!!!

بویش همان است...

چیزی به نام ِ رادیو لوژی

یا ایدولوژی، یک چیزی در همین مایه ها

انگار اصلا ندارد یا تکراریست، نمیدانم

این روزها همه روشن فکر شده اند

حتی من...لامپی روی سرم گذاشتم تا کم نیاورم

فکرم را به جمجمه ام بسته ام

و آزاد در همه جا گشتم

و در خیال خود احساس آزادی کردم

گوشه ای نشستم

فکرم را باز کردم

آزاد شدم

اما رنگی نشدم

برای همین خودم را رنگ کردم

و گفتم:

بد بهتر از بدتر است

منطقم به طق طق افتاده است

من اینکار ِ نیستم

به قول ِ شاعر:

توبه کنم باز حق با شماست...

 

پیوست:برا این که به این چیزا فکر نکنین ببین انیشتین چی گفته:ازدواج تلاشی نا موفق برای تبدیل امری تصادفی به دائمی است





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 19 / 1 / 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست